Често задавани въпроси

1Каква е гаранцията на продуктите LEGO® Education?
Гаранционният срок на всички LEGO® Education продукти е 24 месеца.
2Има ли резервни части и сервиз, в случай на повреда или счупване?
Има различни комплекти за попълване на загуби за някои от решенията, а всеки от основните елементи (контролиращ модул, мотори и сензори) може да се закупи отделно. Ако имате нужда от подмяна или закупуване на липсващ модул - свържете се с нас.
3Трябва ли ми компютър, за да ползвам LEGO® Education продуктите?
Устройства се изискват за комплектите WeDo 2.0, Spike Prime и Mindstorms EV3. Един компютър за един комплект. Повече за системните изисквания ще намерите на https://education.lego.com/en-us/support
4LEGO® Education комплектите съвместими ли са с Chromebook?
Да, но някои от функционалностите (като програмиране чрез Python) са оптимизирани за MS Windows компютърни системи.
5Има ли ресурси и урочни планове на български език?
Урочни планове и ресурси можете да намерите в менюто на страница "за учители".
Свържете се с нас