1Каква е гаранцията на продуктите LEGO® Education?
Гаранционният срок на всички LEGO® Education продукти е 24 месеца.
2Има ли резервни части и сервиз, в случай на повреда или счупване?
Има различни комплекти за попълване на загуби за някои от решенията, а всеки от основните елементи (контролиращ модул, мотори и сензори) може да се закупи отделно.
Ако имате нужда от подмяна или закупуване на липсващ модул - свържете се с нас.
3Трябва ли ми компютър, за да ползвам LEGO® Education продуктите?
Устройства се изискват за комплектите SPIKE Essential, SPIKE Prime (основен и разширителен комплект).
Повече за системните изисквания ще намерите на https://education.lego.com/en-us/support
4“С какви операционни системи / устройства са съвместими комплектите LEGO Education с програмиране?
Съвместими са с MacOS, Windows 10, Chromebook, iPad, Android. Проверете системните изисквания преди да инсталирате приложението SPIKE App тук: https://education.lego.com/en-us/downloads/spike-app/software/
5Има ли ресурси и урочни планове на български език?
Урочни планове и ресурси можете да намерите в менюто на страница "за учители".
![23984-[Converted]](https://creativekids.cct.bg/wp-content/uploads/2020/06/23984-Converted.png)